sábado, 29 de xaneiro de 2011

A PAZ 2011 NO COLE ROCÍO,O GRUPO TURQUESA.

-----------     NO COLE ROCÍO.


Á vez que na aula,a Paz trátase na escola a tódolos niveis,contos sobre a paz, traballos conxuntos entre niveis,traballos interciclos... como o que desenvolvimos hoxe,planeado dende hai semanas polos profes e coa axuda das familias que,coa súa colaboración na recollida de tetrabricks,fixeron posible esta bonita experiencia.
Con tódolos envases ,a profe Ángela fixo un muro,tipo puzzle.Cada cacho sería decorado por un grupo de rapaces mesturados de tódolos niveis,con dúas profes como dirixentes.

Fixéronse  oito grupos con nomes e cores  
diferentes:amor,paz,solidariedade...,
vermello,azul turquesa...A cada neno/a correspondíalle unha cor e unha palabra.No comedor escolar cada neno/a,coa súa braceira distintiva,achegábase ata a o seu grupo e as profes correspondentes.Cada grupo estaba predestinado a facer unha parte do puzzle que represntaba o cole Rocío.
Distribuíronse os materiais por grupos e as 13.45h deberían estar rematadas e formar a muralla.

Aquí tedes a presentación de como se fixo o traballo do grupo da profe Maricruz que eran os turquesas"  PAZ".




Despois ,achegámonos todos ao  patio novo,que foi inaugurado hoxe, pois por fin deixáronolo decente,e cantamos a canción de " A muralla"  collidos das mans.
Abaixo das fotos de todos, tedes  a canción que todos cantamos e tanto lle gusta aos rapaces.Dádelle á rodiña do voso rato e aprendede a canción cos vosos nenos/as na casa.

Noa e compaña.

Nico e compaña.

Nico,Silvia e compaña.

Sara e compaña.

Manu e compaña.

Lola e compaña.

Brian e compaña.

Ambra ,Adrián e compaña.

Miguel e compaña.

Profe Pili,Tristán e compaña.

Pecha a muralla!

Abre a murallla!
           CANCIÓN: "A MURALLA"





A QUE NON SABEDES ONDE ESTABAMOS PICOLINDO E MÁIS EU?
POIS ,ENRIBA DA PALMEIRA.E TIÑAMOS UNHA PANORÁMICA GUAY DE TODOS/AS.
NON VOS PELEXEDES E  PORTÁDEVOS BEN CON TODO O MUNDO.
                                      BICOS,PERECHO E PICOLINDO.

Ningún comentario:

Publicar un comentario